.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری کیست؟

هر چند اکبر هاشمی رفسنجانی، در دوره آتی انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد اما به عنوان یکی از بازیگران صحنه سیاسی کشور همچنان درصدد نقش آفرینی در این عرصه است.

به گزارش شمال نیوز ، یک منبع نزدیک به هاشمی رفسنجانی در گفت و گو عصرایران گفت: تمایل شخصی و اصلی هاشمی این است که حسن روحانی، کاندیدای جریان های میانه روی اصلاح طلب و اصولگرا باشد تا بتوان یک اجماع نسبی بر روی او شکل داد ولی تحقق این ایده در شرایط کنونی چندان میسر نیست زیرا برآوردها نشان می دهد روحانی در میان افکار عمومی شانس زیادی برای کسب رای ندارد به ویژه آنکه رقیبی مانند احمدی نژاد در مقابل است که از امتیاز رییس جمهور بودن بهره می برد.

وی افزود: هاشمی یک سیاستمدار واقع گراست و بنابراین در عین حالی که همچنان روحانی را به عنوان یک گزینه مورد وثوق مدنظر دارد، سید محمد خاتمی را نیز به عنوان فردی که می تواند با احمدی نژاد رقابت کند، در محاسبات خویش ملحوظ می دارد و این احتمال که در نهایت از خاتمی حمایت و او را ساپورت کند، قوی است به ویژه آنکه اگر آمدن خاتمی قطعی باشد، روحانی کاندیدا نخواهد شد.

گفتنی است تاکنون خاتمی و هاشمی رفسنجانی چندین دیدار داشته اند که در آن درباره مسایل انتخابات ریاست جمهوری دهم با یکدیگر به رایزنی و مشورت پرداخته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 آذر 1387
آرزووسرابي بيش نيست .
آقاي هاشمي اگرخودش راسياستمدار زيرك ميداندبايد ازخودش مواظبت كند تاپيش ازاين تخريب نشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.